Αποστολές προϊόντων
Εφόσον τα προϊόντα της εκάστοτε παραγγελίας είναι άμεσα διαθέσιμα κατά τον χρόνο επεξεργασίας της, η αποστολή τους γίνεται εντός της επόμενης εργάσιμης ημέρας, εκτός αν ρητά αναφέρεται κάτι διαφορετικό.
Στις περιπτώσεις πληρωμής με κατάθεση σε τραπεζικό λογαριασμό η αποστολή των προϊόντων πραγματοποιείται κατά την επόμενη εργάσιμη ημέρα από τη γνωστοποίηση της κατάθεσης σε τραπεζικό λογαριασμό της εταιρείας. Σε περίπτωση καθυστέρησης της αποστολής για οποιονδήποτε λόγο, η εταιρεία θα ενημερώνει αντίστοιχα τον πελάτη.
Εσφαλμένες αποστολές & ΕΠΙΣΤΡΟΦΕΣ
Σε περίπτωση που τα προϊόντα που παραλάβατε δεν είναι τα σωστά με βάση την επιβεβαιωμένη παραγγελία σας, θα πρέπει να μας ενημερώσετε τηλεφωνικά εντός τριών (3) εργάσιμων ημερών στο 210-5810581 ή με e-mail στο [email protected], αναφέροντας απαραίτητα τον κωδικό της παραγγελίας σας.
Μετά από συνεννόηση, τα προϊόντα θα πρέπει να αποσταλούν πίσω στην εταιρεία, συνοδευόμενα από την απόδειξη αγοράς τους. Η χρέωση της επιστροφής τους καλύπτεται από την εταιρεία. Εσείς θα πρέπει απλώς να συμπληρώσετε το «Έντυπο Επιστροφής» και να καλέσετε για την παραλαβή τους την εταιρεία μεταφορών-διανομής ACS Courier στο τηλέφωνο 210 7777290. Στη συνέχεια η εταιρεία TRIM S.A. θα αναλάβει το κόστος της αποστολής της σωστής παραγγελίας κατά την επόμενη εργάσιμη ημέρα από την ημέρα παραλαβής στην εταιρεία της λανθασμένης παραγγελίας, εφόσον φυσικά υπάρχει διαθεσιμότητα των αντίστοιχων προϊόντων κατά τον χρόνο εκτέλεσης.
Δικαίωμα υπαναχώρησης από τις εξ αποστάσεως συμβάσεις βάσει του Ν. 2251/1994 (όπως τροποποιήθηκε από την Κ.Υ.Α. Ζ1-891/2013) – Επιστροφή προιόντων
Ο Πελάτης μπορεί να επιστρέψει εύκολα τα προϊόντα που έχει αγοράσει από το ηλεκτρονικό κατάστημα επειδή απλά άλλαξε γνώμη, εντός δεκατεσσάρων (14) ημερών από την παραλαβή τους. Σε οποιαδήποτε περίπτωση για online παραγγελίες ο Πελάτης μπορεί πριν από την επιστροφή των προϊόντων να επικοινωνεί με την εταιρεία ΤΡΙΜ Α.Ε., είτε μέσω τηλεφώνου (τηλ: 210 581 0 581), είτε μέσω αποστολής ηλεκτρονικού μηνύματος (e-mail στην ηλεκτρονική διεύθυνση: [email protected]). Ειδικότερα, ο Πελάτης έχει το ανωτέρω δικαίωμα να επιστρέψει προϊόν που έχει αγοράσει από το ηλεκτρονικό κατάστημα χωρίς να αναφέρει τους λόγους, υπό τους παρακάτω όρους και προϋποθέσεις:
- (α) Εντός προθεσμίας δεκατεσσάρων (14) ημερολογιακών ημερών από την ημερομηνία σύναψης της σύμβασης παροχής υπηρεσιών (όταν πρόκειται για υπηρεσίες) ή από την παράδοση (όταν πρόκειται για προϊόντα) ή την παραλαβή του (όταν ο Πελάτης έχει επιλέξει «παραλαβή από το κατάστημα») και σε περίπτωση πολλών αγαθών παραγγελθέντων από τον Πελάτη με μια παραγγελία και παραδιδόμενων χωριστά από τον χρόνο παραλαβής και του τελευταίου, ο Πελάτης δικαιούται να υπαναχωρήσει από την πώληση (εφεξής «Υπαναχώρηση»).
- (β) Η υπαναχώρηση αυτή είναι αναιτιολόγητηκαι ο Πελάτης οφείλει να επιστρέψει το προϊόν ακριβώς στην άριστη κατάσταση που το παρέλαβε. Ειδικότερα, το επιστρεφόμενο προϊόν θα πρέπει να μην έχει χρησιμοποιηθεί, να βρίσκεται σε άριστη κατάσταση («as new»), όπως ακριβώς πριν την πώληση του, στην πλήρη αρχική του συσκευασία (κουτί, νάιλον, αφρολέξ κ.τ.λ.) τα οποία δεν θα πρέπει να έχουν σκισίματα ή φθορές/αλλοιώσεις) και με όλα τα περιεχόμενα τις αρχικής συσκευασίας (έντυπα οδηγιών χρήσεως, χαρακτηριστικών και εγγυήσεων, αξεσουάρ, κ.τ.λ.). Επιπλέον, για να γίνει δεκτή επιστροφή του προϊόντος θα πρέπει να επιδεικνύεται το πρωτότυπο παραστατικό αγοράς (απόδειξη λιανικής, τιμολόγιο) από το πρόσωπο που αρχικά αγόρασε το προϊόν και του οποίου τα στοιχεία αποτυπώνονται στο παραστατικό αγοράς.
- (γ) Η επιστροφή του είδους γίνεται δεκτή, μόνον εφόσον προηγουμένως ο Πελάτης έχει εξοφλήσει κάθε ποσό που επιβαρύνθηκε η ΕΤΑΙΡΕΙΑ για την αποστολή του προϊόντος σε αυτόν και τα έξοδα αποστολής για την επιστροφή του.
- (δ) Η δήλωση υπαναχώρησης ασκείται εγγράφωςμε τη συμπλήρωση της σχετικής φόρμας και αποστολή της α) είτε στη ταχυδρομική διεύθυνση της ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ ΤΡΙΜ Α.Ε.» Χαϊδάρι Αττικής, οδός Λ. Αθηνών αριθμός 286, Τ.Κ. 12462) β) είτε στο φαξ 210 58.12.800, γ) είτε στην ηλεκτρονική διεύθυνση [email protected] και η ΕΤΑΙΡΕΙΑ είναι υποχρεωμένη να επιβεβαιώσει εγγράφως την παραλαβή της δήλωσης υπαναχώρησης μόλις την παραλάβει.
- (ε) Ο Πελάτης υποχρεούται να επιστρέψει τα προϊόντα εντός δεκατεσσάρων (14) ημερολογιακών ημερώναπό την ημέρα κατά την οποία κοινοποίησε την υπαναχώρηση στην εταιρεία ΤΡΙΜ Α.Ε. H ΕΤΑΙΡΕΙΑ, εφόσον ο Πελάτης το επιθυμεί, μπορεί να παραλάβει η ίδια το, προς επιστροφή, προιόν από τον τόπο του Πελάτη, με χρέωση κατόπιν συνεννόησης με την εταιρεία.
- (στ) Κατόπιν της δήλωσης υπαναχώρησης, η ΕΤΑΙΡΕΙΑ υποχρεούται να αποδώσει στον Πελάτη το τίμημα που εισέπραξε. Στην περίπτωση χρέωσης του Πελάτη μέσω πιστωτικής κάρτας, η ΕΤΑΙΡΕΙΑ, εφόσον έχει εισπράξει το τίμημα από την Τράπεζα, θα υποχρεούται να ενημερώσει την Τράπεζα για την ακύρωση της συναλλαγής και η Τράπεζα θα προβεί σε κάθε προβλεπόμενη ενέργεια. Η ΕΤΑΙΡΕΙΑ κατόπιν της ενημέρωσης αυτής ουδεμία ευθύνη φέρει για το χρόνο και τον τρόπο εκτέλεσης του αντιλογισμού, που ρυθμίζεται από τη σύμβαση που έχει καταρτιστεί μεταξύ της εκδότριας τράπεζας και του Πελάτη. Στην περίπτωση που ο Πελάτης είχε επιλέξει την δυνατότητα «παραλαβή από το κατάστημα», η επιστροφή των χρημάτων σε αυτόν θα γίνεται από την εταιρεία ΤΡΙΜ Α.Ε. Για προϊόντα που αγοράσθηκαν με καταναλωτικό δάνειο δεν είναι δυνατή η επιστροφή χρημάτων λόγω της αδυναμίας ακύρωσης του καταναλωτικού δανείου, ο Πελάτης δικαιούται αποκλειστικά να λάβει πιστωτικό σημείωμα ίσης αξίας για αγορά άλλου/ων προϊόντος/ων.
- (στ) Η επιστροφή του τιμήματος λόγω υπαναχώρησης στον Πελάτη θα γίνεται το αργότερο εντός δεκατεσσάρων (14) εργασίμων ημερώναπό την χρόνο που η ΕΤΑΙΡΕΙΑ έλαβε αποδεδειγμένα γνώση για την υπαναχώρησή του.
- (ζ) Δεν επιστρέφονταιδαπάνες παράδοσης μόνον εάν ο Πελάτης είχε επιλέξει τρόπο παράδοσης άλλον από τον φθηνότερο τυποποιημένο τρόπο παράδοσης που προσφέρει η ΕΤΑΙΡΕΙΑ.
- (η) Ο Πελάτης ευθύνεται να αποζημιώσει την ΕΤΑΙΡΕΙΑ, εάν έκανε χρήση άλλη από εκείνη που είναι αναγκαία για τη διαπίστωση της φύσης, των χαρακτηριστικών και της λειτουργίας των αγαθών στο διάστημα μέχρι τη δήλωση της υπαναχώρησης, η δε ΕΤΑΙΡΕΙΑ δικαιούται να συμφωνήσει με τον Πελάτη την αποζημίωσή της ακόμα και με αμοιβαίο συμψηφισμό. Σε περίπτωση που η υπαναχώρηση αφορά παροχή υπηρεσιών, ο Πελάτης οφείλει να καταβάλει ένα ποσό ανάλογο προς τα παρασχεθέντα μέχρι τη δήλωση υπαναχώρησης. Εάν ο Πελάτης ασκήσει το δικαίωμα της υπαναχώρησης τυχόν συνδεδεμένες συμβάσεις λήγουν αυτομάτως, χωρίς κανένα κόστος για τον Πελάτη.
- (ι) Προϊόν το οποίο είχε πωληθεί με επιπλέον δώρο θα πρέπει να επιστραφεί μαζί με το επιπλέον δώρο, διαφορετικά η αξία του δώρου θα αφαιρεθεί από το επιστρεφόμενο ποσό.
Εξαιρέσεις από το Δικαίωμα Υπαναχώρησης της παρ. 7
Το δικαίωμα υπαναχώρησης εκ του άρθρου 4 § 10 ν. 2251/1994 δεν εφαρμόζεται:
- Στις περιπτώσεις που το τίμημα των προϊόντων έχει καταβληθεί στο κατάστημα της εταιρείας ΤΡΙΜ Α.Ε. και επιπλέον, τα προϊόντα έχουν παραληφθεί από εκεί, καθώς η πώληση δεν θεωρείται ότι τελέστηκε από απόσταση.
- Προϊόντα τα οποία δεν είναι κατάλληλα προς επιστροφή, για λόγους προστασίας της υγείας ή για λόγους υγιεινής, και τα οποία έχουν αποσφραγιστεί μετά την παράδοση.
- Προϊόντα που έχουν χρησιμοποιηθεί
- Συμβάσεις υπηρεσιών μετά την πλήρη παροχή της υπηρεσίαςεάν η εκτέλεση άρχισε με την προηγούμενη ρητή συγκατάθεση του Πελάτη, και με την εκ μέρους του αναγνώριση ότι θα απολέσει το δικαίωμά του υπαναχώρησης μόλις η σύμβαση εκτελεσθεί πλήρως από την ΕΤΑΙΡΕΙΑ.
Ορισμένες παραγγελίες δεν είναι κατάλληλες για ακύρωση:
- Προπαραγγελίες προϊόντων με ειδική έκπτωση
- Ανταλλακτικά, κλειδιά, κλειδαριές
- Θήκες ταξιδιού με ποδήλατο
- Τέντες αυτοκινήτου
Τα ανταλλακτικά δεν επιστρέφονται, αποτελούν μέρος /εξάρτημα άλλου προϊόντος και δεν μπορούν να διατεθούν παρά μόνο εάν γίνει συγκεκριμένη παραγγελία η οποία δεν ακυρώνεται.